Įvertinkite aptarnavimo kokybę

Biudžetinė įstaiga Klaipėdos miesto šeimos ir vaiko gerovės centras siekdamas, pagerinti klientų aptarnavimo kokybę, atlieka klientų aptarnavimo apklausą ir prašo Jūsų atsakyti į pateiktus klausimus.

Vertiname Jūsų nuomonę ir iš anksto dėkojame atsakiusiems į klausimus.

1 Step 1
Kreipiatės pirmą kartą?
Kokiu būdu Jūs kreipėtės į įstaigą?
Priežastis, dėl kurios kreipėtės į įstaigą?
Ar žinote, kur ieškoti informacijos apie įstaigos darbo laiką?
Kaip vertinate įstaigos darbuotojų elgesį, bendravimą, dėmesingumą?
Ar informacija Jums buvo pateikta aiškiai ir suprantamai?
Įvertinkite aptarnavimo kokybę
Kaip vertinate internetiniame tinklalapyje teikiamos informacijos prieinamumą ir naudojimosi paprastumą?
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right